Rašiho reklama

Ministerstvo zdravotníctva chce v čase krízy zlepšovať svoj imidž za 800 tisíc.

Minister zdravotníctva Richard Raši plánuje v čase finančnej krízy míňať tam, kde iní šetria. Chystá sa nakúpiť reklamné služby za 800- tisíc eur (24 miliónov korún). Nejde pritom o žiadnu špeciálnu reklamnú kampaň, chce len lepšie informovať pacientov o ich právach.

Rezort zdravotníctva pritom plánuje znížiť výdavky v iných oblastiach ako v reklame – na mzdách, pracovných cestách do zahraničia či zastavení prijímania nových zamestnancov.

Analytik Inessu Juraj Karpiš si myslí, že v súčasnosti nie je vhodný čas na spustenie drahej kampane. “Komunikačná kampaň smerom k verejnosti je na mieste, ak sa v systéme uskutočnia výrazné zmeny. Aj vzhľadom na to, že by sa malo teraz viac šetriť ako míňať,” tvrdí Karpiš.

Agentúra, ktorú Rašiho ministerstvo na základe súťaže vyberie v marci, bude pacientom vysvetľovať zákony a kroky vlády v zdravotníctve. Víťaz tendra bude mať o robotu postarané až do roku 2010. Ako konkrétne sa to bude diať, a čo presne chce ministerstvo komunikovať, hovorkyňa zatiaľ nespresnila.

Zdroj:
http://ministerstvowc.webnode.sk/news/rasiho-reklama/
https://hnonline.sk/slovensko/223464-rasi-napriek-krize-nakupuje-reklamu

Náš plán

Máme program
Riešení pre Slovensko